Waarom

Acquisitie en verkoop is niet altijd eenvoudig. Want hoe en waar vind je je klant? En hoe kom je vervolgens aan tafel bij deze klant? De basis van iedere onderneming is een missie en visie. Aansluitend moet je de unique selling points definieren. Wat zorgt ervoor dat jij wel je product verkoopt en de concurrent niet?

Voor wie

Voor iedereen die werkzaam is als accountmanager, ZZP’ers en het MKB.

Duur

2 dagdelen (inclusief verzorgde lunch)

Na afloop

Na deze training ben je op de hoogte van een aantal basisbegrippen in deze industrie en kan je ze effectief toepassen.

Inhoud

Het ochtendprogramma bestaat voornamelijk uit theorie en casussen uit de praktijk. Diverse facetten uit de acquisitie en sales komen aan bod. Van behoeftepiramide van Maslow tot het aan tafel komen bij je klant.

Aantal deelnemers

Deze training is geschikt voor een groep van maximaal 20 deelnemers. Zo hebben we voldoende ruimte om individuele vraagstukken op te lossen en contact te hebben met elkaar.

Kosten:

Deelname aan deze training kost € 1.350 exclusief 21 % BTW